onsdag 16 mars 2011

Maskrosbarnet har blivit tillfrågad....

En underlig känsla fast jag är vuxen,men om jag kliver tillbaka i mitt liv! När jag va barn.Alla funderingar är lösta är nu befriad från skulden som barn,nu får vi tillbaka det vi inte blev hörda,eller sedda! Regeringen vill att alla barn som har bott på barnhem och foster hem blir hörda!hela sverige kommer att lyssna på oss från 20 talet till 80 talet,om hur jävligt vi hade det ...en ursäkt att ingen frågade oss hur vi mådde,det som räcker att flera barn inte får uppleva samma sak.Många av mina kompisar i sin försvunna barndomen lever i mycket svåra förhållanden,lika väl som jag har kommit i kontakt med människor som har klarat sig fantastiskt bra...att all kommer att få en summa att kunna...kanske betala delar i livet dom har missat,eller ett diplom med usäkta att vi inte fanns till när ni behövde oss mest:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar