måndag 9 maj 2011

härlig måndag

Man bruka sjunga jävla måndag! jag hojtar härliga måndag:) alla vill ha målade naglar på tå naglarna,alla vill visa sina fötter! jag själv uppmuntrar mig med cerisa naglar som min nagel teknolog får göra! oxå får jag själv som kund och prata lite skit,härlig timme känner mig hel nöjd,sen min älskling komenterar ååå så romantiska naglar du har haaa,en god middag på våran härliga balkong,med ett glas vitt känns inte dumt...styrelse möte väntar i kväll,smyger i väg på min måndags yoga ps! lite vin i kroppen kan inte skada eller,utan för mina principer,ingen alkohol och träning men med åldern blir man faktiskt lite klokare ää.en sån härlig kväll av dom timmarna som är kvar av dagen tar min älskling och jag en kvälls promenad den romantiska nu sommar kväll.

1 kommentar: